Una explotació inexistent al registre oficial aportaria el 70% dels purins previstos pel projecte.
D'altra banda, remarcar que, la Plataforma Pobles Vius ha iniciat una campanya de microfinançament a Goteo.org, amb l’objectiu de cobrir les despeses judicials del recurs contenciós administratiu contra el permís urbanístic atorgat al projecte. Podeu consultar-la aquí.
Les entitats han convocat una nova concentració el 2 de desembre davant de la prefectura i han anunciat que les protestes es mantindran fins aconseguir el desallotjament total del Cos Nacional de Policia. “Sense veritat, justícia i garanties de no repetició, no hi ha memòria, hi ha impostura.”
Ahir l'Ateneu Barcelonès va acollir un emotiu acte d'homenatge a Joan Rocamora i Aguilera, on amics, companys de militància i docents, van recordar la seva trajectòria com a militant independentista, investigador, poeta i professor.
Juli Cuéllar Gisbert, per a Llibertat.cat, parla amb Jordi Puig Panella, que és una persona amb una llarga trajectòria de lluita per la independència de la nació catalana, que les ha vistes de tots colors i que condensa una vida prenyada de lluites, esperances i petites victòries, però també de repressió.