Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El PSOE tira coets
16/07/2022 Carles Castellanos

Si cap partit és sinònim de l’engany, aquest és el PSOE: pura enganyifa i il·lusionisme. Per alguna cosa els meus torturadors de la policia espanyola i de la guàrdia civil estaven sempre tan contents amb l’adveniment d’aquest partit als llocs de comandament espanyols. En presumien ostentosament.

Les darreres promeses del PSOE que diuen adreçades, segons ells, a afavorir sectors populars són com la palla destinada a alimentar els ases. No hi ha cap de les tres promeses “estrella” perbocades per Pedro Sànchez que pugui modificar les condicions materials d’una manera duradora, operativa, creïble: els suposats impostos a les companyies elèctriques i a la banca són brindis al sol que ell mateix ja insinua que no pot assegurar que siguin possibles. Pel que fa a la gratuïtat de rodalies, es tracta purament i simplement d’una burla cruel: una mera operació mediàtica que segurament donarà un llampec d’alegria a la casa del pobre, depenent de si és més o menys il·lús, però enfonsarà encara més les classes populars catalanes en la misèria i la ignomínia tan bon punt l’any 23 despunti a l’horitzó.

L’operació més espectacular i representativa de la manera de fer d’aquest personatge i del seu partit és el cas de Rodalies: amb una crisi oberta amb l’ultimàtum de la mobilització de “Batec”, que havia anat generalitzant el boicot a Rodalies mentre que no s’hi fessin les inversions pendents del govern espanyol, l’ínclit polític de la pocavergonya, en lloc de fer algun gest per a mitigar aquesta estafa, regala l’ús d’un mitjà de transport decrèpit i així converteix (per quatre mesos) la vaga de pagament que s’anava estenent en una mesura “magnànima” promoguda pel gran estafador; com si diguéssim et roba els diners i després te’n torna quatre cèntims: hop! hop! ... i voilà!  ... enganyats i contents.

I els babaus de la taula del diàleg fent veure que obtenen resultats. Podemos-Comuns i ERC, contaminats ja totalment d’aquest manera de fer, aplaudint amb les orelles. No sé si és pitjor el qui enganya o el qui es deixa enganyar. Però el cert és que, amb aquesta mena de gent, la política està en plena decadència, enfonsada en el trilerisme i la inòpia mental, cada vegada més semblant al teatre infantil que a cap altra cosa.

Carles Castellanos

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid