Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cadena humana d'Independentistak en solidaritat amb la Via Catalana

La plataforma independentista basca Xarxa Independentistak ha anunciat que convocarà una cadena humana com a acte de solidaritat i suport al procés independentista català.

15/08/2013 Internacional

Aquesta cadena independentista es portarà a terme el 7 de setembre a diverses ciutats basques.

El diari Ara se n'ha fet ressò i molts altres mitjans estatals han destacat que aquest col·lectiu pretén unir-se actes de suport internacional a la Via Catalana que es realitzaran a l'entorn de la Diada.

Independentistak ha anunciat que una reprentació d'aquesta plataforma serà present el dia 11 de Setembre convidada per l'ANC. En aquest sentit, es planteja la possibilitat d'organitzar un autobús des del País Basc.

Extreure lliçons per al recorregut cap a la independència

Independentistak ha exposat que el poble basc ha de tenir "el seu lloc en la nova onada independentista que s'està posant en marxa." En opinió d'aquesta plataforma independentista basca aquesta propera Diada serà una data "molt important en el recorregut que Catalunya està fent cap a la independència", que marcarà una "nova referència" i donarà un "fort impuls" al procés català, del qual, tot i les característiques "diferenciades i peculiars de cada procés polític", es poden extreure lliçons per al propi recorregut cap a la independència que "en algun moment haurem de iniciar".
Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid