Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
TMB
Vaga d'autobusos a Barcelona per la readmissió d’Andreu de Cabo

Es convoca la primera mobilització per pressionar a la Direcció de TMB perquè readmeti un treballador acomiadat

26/07/2012 Laboral
Cartell de la convocatòria de vaga Cartell de la convocatòria de vaga

El proper dimecres 8 d’agost la Coordinadora Obrera Sindical (COS) a Autobusos de TMB ha convocat una aturada de 8h a 12h per exigir la readmissió d’Andreu de Cabo. El mateix dia a les 10h hi haurà una concentració al Servei Territorial del Departamentd’Empresa i Ocupació, al carrer Albareda 2-4. Metro: Paral·lel. La vaga té el suport el l’ACTUB, la CGT i la PSA.

Andreu de Cabo treballa a l'empresa des de fa més de 9 anys, a l’àrea de Telecomunicacions, va ser delegat del Comitè d’empresaper CGT i ha denunciat públicament diversos casos de “corrupteles” a la prefectura. Ell mateix ho explica en una carta.

La COS a TMB

Aquest mes de juliol s'ha creat una secció sindical de la COS a autobusos de TMB. El sindicat explica que lluitarà contra la retallada en les condicions laborals, l'incompliment del conveni 2012 i l'allargament del conveni fins el 2014 amb la conseqüent congelació i pèrdua de poder adquistiu.

"Els treballadors i treballadores d’autobusos de TMB que no acceptem negociar, defensar i signar la retallada i la desmobilització de la plantilla no ens queda una altra opció que organitzar-nos en un nou sindicat. Aquesta és la intenció de la Coordinadora Obrera Sindical (COS)", afirma el sindicat, que ha obert un blog sobre l'activitat a TMB.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid