Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1986- Se celebra el judici contra Jordi Carles Burillo (MDT)

1986 Se celebra el judici contra Jordi Carles Burillo (MDT) que fou detingut arran de la càrrega que efectuà la policia espanyola a les Rambles de Barcelona el 23 d’abril de 1985.

03/06/1986 Tal dia com avui

El 3 de juny de1986 es celebra a Barcelona el judici contra Jordi Carles Burillo (MDT) que fou detingut arran de la càrrega que efectuà la policia espanyola a les Rambles de Canaletes el 23 d’abril de 1985 (durant la càrrega uns joves independentistes van llençar a terra un policia antiavalots i li van treure l'arma), Al final del judici es desplegà una pancarta de l’MDT fet que provocà un enfrontament amb la Guardia Civil.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  6. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  7. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  8. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Ressenya de “La Carta de Brest (1974-1979). Una història dels moviments d’alliberament nacional” de Roser Valverde i Aleix Solé
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid