Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
La Cadena Humana travessarà la part continental de la nació

Es presentarà avui a les 11h en una roda de premsa simultània des de Vinaròs i Perpinyà, connectades per videoconferència

24/07/2013 Política
L’Assemblea Territorial nord-catalana de l’ANC i la Plataforma pel País Valenciàorganitzaran els ramals de la cadena humana per la independència d’aquest Onze de Setembre

El traçat de la Via Catalana d’aquest Onze de Setembre continuarà al País Valencià i a la Catalunya Nord. Així ho anunciaran avui l’assemblea territorial de l’ANC a la Catalunya Nord i la Plataforma pel País Valencià avui simultànies.

Des de la Casa de la Cultura de Vinaròs i, al mateix temps, des del Casal de Perpinyà s’explicarà de forma detallada l’organització dels ramals de la Via Catalana que continuaran el recorregut del Principat fent-lo extensiu a la Catalunya Nord i al País Valencià. Concretament, pel sud aniria des de Vinaròs a Alcanar i pel nord s’estendria més enllà d’El Pertús.

A la roda de premsa que tindrà lloc a Perpinyà hi intervindran Ignasi Termes, membre del Secretariat de l’ANC i un dels organitzadors de la Via Catalana; així com Francesc Bitlloch i Hervé Pi, membres de la territorial nord-catalana de l’ANC. Per altra banda, a la roda de premsa de Vinaròs hi assistiran Marcel Guiu, membre de Secretariat de l’ANC i coordinador de les
Terres de l’Ebre; Toni Infante, membre de l’ANC al País Valencià; un representant d’ACPV; i representants de l’organització de Vinaròs.

Al final, ambdues rodes de premsa es connectaran per videoconferència l’una amb altra, mostrant així la unió dels diferents territoris en l’organització de la Via Catalana cap a la independència, la cadena humana convocada per l’Assemblea Nacional Catalana aquest Onze de Setembre.

Cal recordar que a les Illes, un mapa humà dels Països Catalans a Palma en suport de la cadena de l'11S.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid