Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
La CUP crida a manifestar-se amb la PAH

Denuncia la passivitat de l’Ajuntament davant dels 80.000 pisos buits que es calculen a la ciutat i la falta de polítiques per fer real el dret a l’habitatge com la municipalització del sòl disponible

16/02/2013 Drets i Llibertats
80.000 pisos buits que es calculen a la ciutat 80.000 pisos buits que es calculen a la ciutat

La CUP de Barcelona s’adhereix a la manifestació convocada per la PAH (Plataforma d’Afectats per l’Hipoteca) que tindrà lloc a Barcelona el proper dissabte dia 16 de febrer.

Davant dels abusos de les entitats financeres i de la complicitat del Govern, donem suport a aquesta mobilització i a la Iniciativa Legislativa Popular presentada al Congrés dels Diputats per demanar les mesures de mínim de la dació en pagament retroactiva, de la moratòria dels desnonaments i del lloguer social en els milions d’habitatges buits que acumulen les mateixes entitats bancàries que s’han enriquit amb aquesta crisi.

La CUP de Barcelona també denuncia la passivitat de l’Ajuntament davant dels 80.000 pisos buits que es calculen a la ciutat i la falta de polítiques per fer real el dret a l’habitatge com la municipalització del sòl disponible, l’impuls del cooperativisme d’habitatge, la creació d’un Parc Públic d’Habitatges amb els pisos buits i de promoció pública i la implementació del lloguer social, amb un màxim del 10% de la renda personal anual.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  6. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  7. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  8. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Ressenya de “La Carta de Brest (1974-1979). Una història dels moviments d’alliberament nacional” de Roser Valverde i Aleix Solé
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid