Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transports públics
Continuen les aturades parcials dels treballadors d’autobusos de TMB

Informen que la vaga del 22 d'octubre serà de 9:30 a 14:30h i de 20 a 00h, per realitzar una Assemblea General a les 11:30 a Cotxeres de Sants i que la vaga del 31 d'otubre serà ed 24 hores.

18/10/2012 Laboral
La COS senyala a Trias com responsable del conflicte La COS senyala a Trias com responsable del conflicte

Dimarts passat, la Direcció de Transports de Barcelona i els Comitès de vagano van arribar a cap acord per resoldre el conflicte existent. la Direcció es nega a pagar als treballadors i treballadores d'autobusos de TMB el que indica el seu conveni i no es reamet, pel moment, al treballador Andreu de Cabo.

La Coordinadora Obrera Sindical d'Autobusos de TMB recorda que l'Alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i la Direcció de Transports de Barcelona (TMB) menteixen quan diuen que no és un conflicte creat per ells. El sindicat considera que l'Alcalde va generar el conflicte per negar-se a cobrir els diners descomptats enguany amb futurs pagaments en els propers anys, de manera que els treballadors podrien recuperar la pèrdua de poder adquisitiu actual.

També manifesta que qualsevol advocat o advocada sap que si Xavier Trias i la Direcció de TMB tinguessin la voluntat podrien arribar a un pacte de complement salarial de compliment condicional i diferit quan no hi hagi constrenyiments legals que ho impedeixin. Per tant, remarca que "podrien assegurar el pagament dels diners descomptats durant l'any 2012, per exemple, en el 2013".

Dues setmanes d'aturades parcials

Aquesta és la segona setmana d'aturades parcials que protagonitzen els treballadors dels autobusus de Barcelona. L’aturada, que fins que no s’arribi a algun tipus de pacte és indefinida, implica que de les 9 a les 11 hores i de les 16.00 a les 18.00 hores només hi hagi serveis mínims en algunes línies, mentre que en la resta no hi circulen combois, fet que s’ha traduït aquest dilluns en llargues cues d’usuaris en algunes parades. Pel que fa a les altres franges horàries, el servei funciona amb normalitat.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid