Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transparència
La CUP demana el cost dels antidisturbis de la policia local de Lleida

La formació s'oposa a la política que esta desenvolupant l’Ajuntament de Lleida que retalla serveis públics i augmenta els serveis de vigilància i control.



30/04/2012 Política
La CUP ha presentat una instància a l’Ajuntament de Lleida per sol·licitar el cost de la formació i manteniment de la unitat antidisturbis de la policia local anunciada  per la Paeria.

La formació es manifesta  absolutament en contra d’aquesta nova despesa quan, per altra banda, l’Ajuntament ha retallat aquest any 2012 1,5 milions d’euros a les concessionàries locals. Un fet que ha suposat una precarització en les condicions de treball dels seus treballadors i una disminució en el seu servei, per exemple reduint freqüències en algunes línies d’autobusos i suprimint-ne algunes altres durant el cap de setmana.

Demana transparència absoluta en els comptes de l’Ajuntament i per això sol·licitem que la ciutadania pugi accedir a aquesta informació així com també a la resta d’informació econòmica de les empreses concessionàries.

La formació s'oposem a la política que esta desenvolupant l’Ajuntament de Lleida que retalla serveis públics i augmenta els serveis de vigilància i control.
 
Segons declaracions d’un dels portaveus de la CUP Pau Juvillà: “es sorprenent l’anunci de la nova unitat d’antidisturbis de la policia local quan la Paeria retalla de manera sistemàtica els serveis públics” i critica “les solucions de l’equip de govern que, enlloc de combatre la crisi reforçant els serveis públics ofereix control i vigilància”.
 
Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid