Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sants Innocents
Una llufa passeja pels carrers de Lleida

Ahir una llufa amb el lema "Prou retallades i pagar justos per pecadors" va recórrer alguns punts de Lleida

29/12/2011 Política
Una llufa va passejar ahir pels carrers de Lleida per denunciar els responsables de la crisi. Després d'un any protagonitzat per mesures que volen fer pagar la factura de l'endeutament generat per la crisi als treballadores, el Casal Ocell Negre de Lleida ha volgut protestar contra caixes, el Departament de Salut i l'Agència Tributària.

Per això, va passejar una llufa gegant amb el lema "Prou retallades i pagar justos per pecadors" per bancs, caixes i constructores de la ciutat "per voler fer-nos creure que l'única solució és retallar els recursos amb que es financen els drets socials, precaritzant (i privatitzant) el dret a la sanitat, a l'educació o les pensions".

"Ells i la resta de l'elit política ho fan mentre destinen els recursos de tots (o ho permeten) als bancs, caixes i constructores que han causat la crisi actual i que durant anys han guanyat vergonyants beneficis amb el nostre treball i la seva usura", denuncia.
Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  6. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  7. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Ressenya de “La Carta de Brest (1974-1979). Una història dels moviments d’alliberament nacional” de Roser Valverde i Aleix Solé
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid