Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP denuncia el servei d'autobús Reus-Tarragona

Després de dos mesos d'aprovar en comissió informativa, l'enviament d'una carta de queixa pel servei d'autobús Reus-Tarragona a l'Agència del Transport Metropolità (ATM) del Camp de Tarragona, i que el regidor corresponent no hagi actuat, la CUP ha realitzat una roda de premsa per emetre un vídeo on es constata la manca de qualitat d'aquest servei, i ha anunciat que portarà aquesta problemàtica al proper Ple Municipal.
 
La CUP de Reus (Baix Camp) amb el suport de la CUP de Tarragona, ha realitzat una roda de premsa a l'Ajuntament de Reus on ha exposat la manca de qualitat del servei d'autobús Reus-Tarragona i ha criticat que l'Ajuntament no hagi actuat en conseqüència, tot i haver aprovat fa dos mesos en comissió informativa, l'enviament d'una carta de queixa a l'ATM del Camp de Tarragona perquè es resolgui aquesta qüestió.

03/11/2011 14:02 Política

Després de que la CUP rebés diverses queixes de diferents usuaris i usuàries del servei d'autobús que uneix Reus i Tarragona, el regidor de la CUP de Reus, David Vidal, va presentar en comissió informativa la proposta de fer arribar una queixa a l'ATM del Camp de Tarragona, pel servei que l'empresa concessionària Mon Bus està realitzant. Després d'haver insistit diverses vegades en que el regidor dues a terme l'acord assolit i no obtenir cap resposta al respecte, alguns membres de la Candidatura van voler comprovar el servei d'aquesta línia enregistrant els resultats en vídeo.

Vidal ha volgut remarcar que el servei de bus Reus-Tarragona presenta diverses irregularitats i ha destacat que "la manca de qualitat d'aquest servei és endèmica, aquest problema no és nou, sinó que les anteriors empresa concessionàries també incomplien determinades normatives."

La Candidatura d'Unitat Popular ha anunciat que presentarà al proper Ple una moció, demanant a l'Ajuntament que es comprometi a solucionar la problemàtica vigent a través de l'ATM del Camp, plantejant la possibilitat de rescindir el contracte amb l'actual empresa concessionària si aquesta no resolt la manca de qualitat d'aquest servei.

Per últim, la CUP ha criticat la manca de voluntat política dels grups municipals de l'Ajuntament de Reus i la resta d'institucions implicades, per resoldre un problema "que és comú en el conjunt del transport públic i que frena el desenvolupament d'un model de transport més sostenible".

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid