Després de que la CUP rebés diverses queixes de diferents usuaris i usuàries del servei d'autobús que uneix Reus i Tarragona, el regidor de la CUP de Reus, David Vidal, va presentar en comissió informativa la proposta de fer arribar una queixa a l'ATM del Camp de Tarragona, pel servei que l'empresa concessionària Mon Bus està realitzant. Després d'haver insistit diverses vegades en que el regidor dues a terme l'acord assolit i no obtenir cap resposta al respecte, alguns membres de la Candidatura van voler comprovar el servei d'aquesta línia enregistrant els resultats en vídeo.
Vidal ha volgut remarcar que el servei de bus Reus-Tarragona presenta diverses irregularitats i ha destacat que "la manca de qualitat d'aquest servei és endèmica, aquest problema no és nou, sinó que les anteriors empresa concessionàries també incomplien determinades normatives."
La Candidatura d'Unitat Popular ha anunciat que presentarà al proper Ple una moció, demanant a l'Ajuntament que es comprometi a solucionar la problemàtica vigent a través de l'ATM del Camp, plantejant la possibilitat de rescindir el contracte amb l'actual empresa concessionària si aquesta no resolt la manca de qualitat d'aquest servei.
Per últim, la CUP ha criticat la manca de voluntat política dels grups municipals de l'Ajuntament de Reus i la resta d'institucions implicades, per resoldre un problema "que és comú en el conjunt del transport públic i que frena el desenvolupament d'un model de transport més sostenible".