Amb aquesta nova onada de protestes es pot parlar del retorn de la Intifalla, com comenta La Veu del País Valencià, "un moviment de protesta descentralitzat i anònim que va sacsejar els darrers anys dels governs del PP en l’època de Rita Barberá i Alberto Fabra i que en bona mesura van ser claus per acabar amb la seua hegemonia en un dels principals espais de socialització i identitat de la ciutat".
Des del el passat 12 de febrer, hi havia una remor a les xarxes socials sobre el retorn de la Intifalla convidant a la gent a assistir als actes de protesta que s'anirian convocant. La nova onada de protestes proposava portar les lluites i reivindicacions a les Falles. Cada dia amb una temàtica diferent, però cada dia s'exigeria també la dimissió del president, Carlos Mazón, i de l'alcaldessa de València, María José Catalá .
Hi ha rum-rum d'una nova @intifalla2 per canalitzar el malestar contra Mazón. Però que va suposar aquesta protesta fa 10 anys i com va influir en la derrota de Rita Barberá?
— Joan Canela (@JoanCanela) February 17, 2025
Via @diarilaveucat https://t.co/iFOHKcFpJk
Resum del calendari intifaller 2025! A compartir! pic.twitter.com/2bfV3v83Hh
— Intifalla (@intifalla2) February 28, 2025
#MazonDimissió pic.twitter.com/5IcksPYIEm
— ESTRELA ROJA (@ESTRELA_ROJA) March 2, 2025