Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
21-F
En llibertat amb càrrecs les 5 persones detingudes a la Seu d'Urgell

Mentre continua detingut a Mataró un militant de del Jovent Republicà

21/06/2019 Drets i Llibertats

Després de passar pels Jutjats de la Seu d'Urgell han estat posat en llibertat amb càrrecs la regidora de la CUP de la Seu, Xènia Antona, i l’exregidor, Pau Lozano, i un altre militant del partit i dos membres del CDR de l’Alt Urgell. A les 5 persones se'ls acusa de delictes de desobediència, resistència, desordres públics i atemptat a l’autoritat durant la vaga general del 21-F.

Ahir al matí, els mossos van arrestar dos membres del CDR i durant la concentració de suport als detinguts davant de la comissaria, la policia autonòmica ha arrestat als membres de la CUP. Fonts de la Plataforma de suport als encausats van explicar que s'han negat a declarar davant el Jutge. Aquestes cinc persones formen part del grup de set militants de la CUP i membres del CDR de l’Alt Urgell que van rebre una citació per anar declarar per la vaga de 21-F. La plataforma ha demanat l'absolució.

A Mataró el militant del Jovent Republicà continua detingut a la Comissaria dels Mossos

Al matí d'aquest dijous, un membre del Jovent Repúblicà ha estat detingut a Mataró i se l'acusa també pels fets de la vaga general del 21-F.  A hores d'ara encara resta a les dependències policials i es manté una concentració de suport davant de la comissaria i per aquest a les 9h s'ha fet una crida per sumar-se a la mobilització.


Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  6. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  7. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  8. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Ressenya de “La Carta de Brest (1974-1979). Una història dels moviments d’alliberament nacional” de Roser Valverde i Aleix Solé
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid