Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Impunitat feixista
La CUP denuncia les agressions de l’extrema dreta a Verges i la passivitat d’Interior

Ignasi Sabater, alcalde de la població, ha volgut manifestar que la candidatura “no farà ni un pas enrere” i que se seguirà treballant per “fer front al feixisme des de les institucions i des del carrer”.

13/05/2019 Drets i Llibertats
La CUP ha denunciat  els atacs patits ahir per part de l’extrema dreta a Verges i mostrar el més absolut suport als veïns i veïnes del municipi que reiteradament s’enfronten a esdeveniments similars - aquesta seria la vuitena vegada que hi ha una agressió d’aquestes característiques al municipi-, davant la passivitat i permissivitat del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya.

Davant dels fets succeïts ahir, la CUP ha fet una roda de premsa a l’ajuntament de Verges per denunciar les agressions i exigir que s’aturi la complicitat de determinants partits, institucions i cossos policials amb l’extrema dreta. “Cal assenyalar el paper dels aparells de l’Estat que faciliten la impunitat de les agressions feixistes i demanem a la Generalitat de Catalunya que actuï i no permeti que aquesta grups segueixin trencant la convivència i atacant als veïns i veïnes”, ha afirmat la diputada al Parlament de Catalunya, Natàlia Sánchez.

Per altra banda, Ignasi Sabater, alcalde de la població, ha volgut manifestar que la candidatura “no farà ni un pas enrere” i que se seguirà treballant per “fer front al feixisme des de les institucions i des del carrer”. En aquest sentit, s’ha anunciat la convocatòria d’una concentració el proper dissabte 18 de maig a les 18h per tal de fer un front comú contra el feixisme i per exigir que la Generalitat mesures contundents per posar fi a les accions de l'extrema dreta.

A la roda de premsa també hi han participat regidors i regidores d’altres municipis per mostrar la solidaritat amb Verges.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid