Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acte d’homenatge a les víctimes gironines dels últims bombardejos feixistes i a la caiguda de Girona: “80 anys després reivindiquem la memòria”

Aquest dijous a les 19.30h a la Plaça Marquès de Camps Guanyem Girona farà un homenatge a les prop de 30 persones que van morir durant els bombardejos que va patir la ciutat entre el 28 i 1 de febrer de 1939, ara fa 80 anys.

30/01/2019 Memòria històrica

Aquest dijous a les 19.30h a la Plaça Marquès de Camps Guanyem Girona farà un homenatge a les prop de 30 persones que van morir durant els bombardejos que va patir la ciutat entre el 28 i 1 de febrer de 1939, ara fa 80 anys.

Es farà una entrega floral, s’explicarà què va passar en aquells últims dies de la República i en Sergi Font, president d’Òmnium Gironès també explicarà quins actes tenen preparats per rememorar aquells dies.

A més, en motiu dels 80 anys de la caiguda de Girona davant les tropes franquistes -el 4 de febrer- Guanyem Girona presentarà algunes propostes en memòria històrica sobre la Guerra Civil, la repressió franquista, el tardofranquisme i la transició.

Participants:

Lluc Salellas, alcaldable de Guanyem Girona
Sergi Font, president d’Òmnium Gironès
Pere Castellanos, historiador

Dia: Dijous 31 de gener
Hora: 19.30h
Lloc: Plaça Marquès de Camps

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid