Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#RESACELEBRAR
Els suports de càrrecs electes de tot l’estat al govern de Badalona es multipliquen

Davant el recolzament polític, GBeC exigeix a Xavier Garcia Albiol que dimiteixi i abandoni els tripijocs per aconseguir el poder a qualsevol preu

17/10/2016 Política

Els centenars de signatures ciutadanes i de càrrecs electes a favor del govern de Badalona ha desbordat les expectatives. Entre moltes altres personalitats polítiques, també s’hi han afegit Màrius Díaz, el primer alcalde democràtic de Badalona i Joan Carles Gallego, secretari general de CC.OO. a Catalunya. Dos exemples que s’afegeixen, entre altres, al del vicepresident del govern de la Generalitat, Oriol Junqueras, o als ja anunciats com Miguel Urbán, eurodiputat de Podemos; José María González “Kichi”, alcalde de Cádiz; Joseba Asiron, alcalde d’Iruña, Raúl Camargo i Jacinto Morano; diputats a l’Assemblea de Madrid o Pablo González, primer tinent d’alcaldia de Gilena (Sevilla).

El recolzament polític al govern de Badalona té molts noms i cognoms com Podemos, ERC, ICV, EUiA, Catalunya Sí que es Pot, CUP, Unidos Podemos, Compromís, EH Bildu, Partit Demòcrata Català, Poble Lliure i Comunistes de Catalunya. Els sindicats CC.OO., I-CSC, IAC i SAT també s’han posat el costat del govern, així com entitats com CONFAVC, Òmnium Cultural, ANC, CIEMEN, AMI i la PDaD.  

Els punts d’orígen també són variats: Andalusia, Madrid, País Valencià, les Illes, Euskal Herria, Aragó i diversos punts d’Europa com el sindicat belga CGSP-ALR-LCR-SAP,  Són més de 70 alcaldes i alcaldesses, 19 tinents d’alcaldia, quasi 270 regidors i regidores, 82 diputats del Parlament, 9 del Congrés i 15 senadors. I la llista segueix ampliant-se.

Els molts suports rebuts provoca que Guanyem Badalona en Comú exigeixi a Xavier Garcia Albiol, “regidor, diputat i senador que dimiteixi del seu càrrec a Badalona i abandoni, d’una vegada per totes, els tripijocs per arribar al poder a qualsevol preu, ja sigui en la seva persona o a la de qualsevol dels seus companys radicals i d’extrema dreta del PP de Badalona”, destaca el portaveu de GBeC, Alfredo Amestoy.

“El PP de Badalona és com un virus, i si torna a tocar el govern de la ciutat, encara que sigui una regidoria, ho infectarà tot amb les trames de favors i el nepotisme, tal i com ha fet els anys que ha tocat el poder”. Amestoy va més enllà i diu “el gran problema és que el virus contaminarà a aquells qui els ajudin, per aquest motiu una plataforma ciutadana com Guanyem Badalona en Comú mai anirà contra la democràcia ni contra els badalonins i badalonines donant suport a un partit extremista com el PP de Badalona”.

Es pot llegir i adherir-se el manifest en català, castellà i anglès a perlasobiranialocal.wordpress.com


Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid