Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
L’ANC Cerdanyola surt al carrer amb la vista posada al 27-S

Després d’armar-se d’arguments, l’ANC torna al carrer a exposar-los a tothom per aconseguir un 27-S plebiscitari.

13/07/2015 Política

Després del conjunt de xerrades realitzat en els darrers mesos, parlant de Sanitat, Hisenda i Pensions en la nova República catalana, l'ANC de Cerdanyola surt al carrer a informar i respondre als dubtes i inquietuds de la ciutadania. Durant la segona quinzena de juliol es muntaran punts d'informació als diferents barris on es repartiran díptics informatius i s'escoltarà al veinat. En aquests punts també es podran reservar les places d'autocar per a baixar plegats a la concentració de l'11 de setembre a la meridiana.

Cada cop queden menys dies per les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre, on el poble de Catalunya podrà triar entre una República Catalana o seguir dins el marc d'una monarquia espanyola. La creació d'un nou país ha de servir per a la creació d'una nova societat i podem fer­ho possible.

Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  4. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  5. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  6. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  7. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  8. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  9. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
  10. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid