Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25 d'abril
Bellreguard aplega un debat sobre el projecte de país

Amb la participació de la CUP, EUPV, Compromís, Podem i el PSPV

24/04/2015 Drets i Llibertats
A Bellreguard (Safort) aquest divendres 24 d’abril, vespra de la diada del País Valencià, l’Ateneu Popular de Bellreguard La Roda organitza una taula de debat entre les diferents forces polítiques al País Valencià.

En aquest acte es posarà a debat diferents aspectes programàtics com l’educació i la cultura, a més de la defensa de la terra (medi ambient), sense deixar de banda les polítiques socials.

L’acte, que hi tindrà lloc a les 20h a la sala de plenaris del municipi de la Safor, situada al mateix edifici de l’ajuntament, comptarà amb la participació de: Alfons Terrones de la CUP de València, Nahuel González d’EUPV, Àngela Ballester de Podem, Alícia Izquierdo de Compromís i Vicent Mascarell de PSPV.

L’APB La Roda naix amb força a la Safor com un espai popular de debat i construcció col·lectiva, com una eina de transformació cultural i social pensada pel poble i per al poble.

Valora
Rànquings
  1. Palma acollirà la II Trobada de Dones dels Països Catalans
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Una llei de la selva de societats primitives.
  4. Sant Jordi per la Llengua fa una crida per convertir el Sant Jordi en una diada en defensa del català
  5. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  6. L'arquitecta i urbanista Maria Sisternas serà assessora al govern municipal de Girona
  7. La CUP-Som Poble mostra força a Roses i Cadaqués
  8. La CUP denuncia el tancament de 111 línies a l’escola pública
  9. Comitès d’empresa dels Jesuïtes, Thau, Joan Pelegrí, Virolai i Maristes es mobilitzaran per la igualtat de jornada amb la pública
  10. “Cal garantir els grups singulars per combatre l’estigmatització dels centres”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid