Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1982- Recital de Lluís Llach organitzat pels CSPC al Clot

Un recital de Lluís llach organitzat pels CSPC al Clot reuneix més de 4.000 persones.

08/01/1982 Tal dia com avui
El 8 de gener de 1982 un recital organitzat pels CSPC (Comitès de Solidaritat amb els Patriotes Catalans) al Clot reuneix més de 4.000 persones. Lluís Llach va omplir tota la Nau dels tallers del tren del Clot en un concert en solidaritat amb 5 independentistes (Dolors Tubau, Xavier Barberà, Antoní Masseguer, Ferran Jabardo i Abel Rebollo) que havien de ser jutjats el dia 12 d'aquell mes a l'Audiència Nacional de Madrid.
Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  6. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  7. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  8. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Ressenya de “La Carta de Brest (1974-1979). Una història dels moviments d’alliberament nacional” de Roser Valverde i Aleix Solé
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid