Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
Els estudiants es mobilitzen a favor de la consulta

La Vaga de 48h convocada per Estudiants9N finalitzà ahir amb milers de persones a Plaça Sant Jaume reclamant la celebració de la consulta

09/10/2014 Política

Milers d’estudiants es varen manifestar ahir pels carrers de Barcelona amb el lema “Aturem les classes, activem la democràcia”. La manifestació va començar a Plaça Universitat i finalitzà a Plaça Sant Jaume on els estudiants van cantar Els Segadors davant del Palau de la Generalitat de Catalunya.

La manifestació, que mobilitzà alumnes de tot el Principat, posava fi a dos dies de vaga a totes les universitats i centres de secundària públics de Catalunya. Al llarg del recorregut es varen poder sentir crits en contra de la decisió del Tribunal Constitucional i reclamant poder votar el pròxim 9 de novembre.

Els Sindicats xifren el seguiment de la vaga amb un 70% a les universitats i destaquen la gran mobilització de secundària sobretot en poblacions com Girona, Lleida i Tarragona que es manifestaren al matí.

“Activem la democràcia”

Estudiants 9N (AEP, AJEC, FNEC, En Lluita, SEPC, SUMEM, Universitats per la Independència i Acció UAB) responia així davant de la suspensió cautelar de la consulta. La plataforma d’estudiants, però, no descarta més mobilitzacions depenent de com avanci el context polític i social.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. La Catalunya B
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid