Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S
La PDaD del País Valencià crida a participar a la "V" de Barcelona
29/08/2014 Política

La gent del País Valencià tornarà a manifestar el suport al dret a decidir que també volen per a ells. Així, la Plataforma pel Dret a Decidir (PDaD) crida a participar l'11 de Setembre a dibuixar "la nostra V valenciana, des del tram 27 de la Diagonal, entre Roger de Flor i Nàpols".

Com ho van fer el 2012, omplint els carrers de Barcelona amb la manifestació més multitudinària que mai s’ha fet a la ciutat  i el 2013, amb una cadena humana de més de 400km anà de El Pertús fins a Vinaròs, on les mans de Carles Santos, Carme Salvador i Guillem Agulló foren les primeres de la cadena valenciana pel dret a decidir.



Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  4. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  5. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  6. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  7. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  8. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  9. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  10. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid