Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Primera "V" humana a les Terres de l'Ebre

Es tracta del primer assaig enfocat a la mobilització del proper 11S a Barcelona

17/06/2014 Política

Les territorials de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) de Jesús, Roquetes i Tortosa duran a terme la primera mobilització encaminada a escalfar motors de cara a la gran V del proper Onze de Setembre. Concretament, han organitzat el primer assaig fent una V humana el proper dissabte 21 de juny a les 20 hores a la Plaça Corona d'Aragó, de Tortosa, entre la Carretera de Roquetes i l’Avinguda de Jesús.

L'acte “Vine a fer la V, votar depèn de tu”, està convocat per l'ANC a Jesús, Roquetes i Tortosa, i s'iniciarà a les 19 hores amb concentracions a cadascun d'aquests municipis, des d’on s’anirà en cercavila fins la Plaça Corona d’Aragó. A les 20h es formarà la gran V i seguidament s'hissarà una gran estelada, i es faran diferents parlaments per a cloure l’acte. Per fomentar la participació a l’acte han publicat un vídeo fent una crida a participar a la mobilització, en què diverses persones fan una V de diferents maneres. El podeu visualitzar a Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=RQbZGelG4jc i Vimeo: https://vimeo.com/98415105

El proper Onze de Setembre, l’ANC ha convocat a Barcelona una gran mobilització per formar una V de Via, Voluntat i Votar a Barcelona, a la Diagonal i a la Gran Via confluint a la Plaça de les Glòries Catalanes. Durant l’estiu es duran a terme, entre d’altres, actes regionals amb grans mosaics dirigits a diversos líders mundials. Les properes setmanes l’ANC explicarà els detalls de la mobilització.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  3. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  6. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  7. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  8. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. Ressenya de “La Carta de Brest (1974-1979). Una història dels moviments d’alliberament nacional” de Roser Valverde i Aleix Solé
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid