Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
El tracte “exquisit” de la policia nacional espanyola

Segons Serafín Giraldo, portaveu del sindicat “Unión Federal de la Policía”, el tracte que va rebre Rafael Martín (el jove agredit per la policia a la final de la Copa del Rei) durant la seva detenció va ser "exquisit”

02/05/2014 Drets i Llibertats
En una entrevista publicada  a la pàgina web “Las voces del pueblo” el portaveu del sindicat “Unión Federal de la Policia” Serafín Giraldo va afirmar que el tracte que va rebre Rafael Martín (el jove agredit per la policia a la final de la Copa del Rei) durant la seva detenció va ser "exquisit”.

Giraldo explica la versió oficial dels fets segons la qual Rafael Martín “se dedicó a injuriar i insultar a la policía... y una vez terminó la primera parte la policía trató de identificar a esta persona...una mera identificación que esta persona con su actitud violenta convirtió en una detención”. El portaveu del sindicat “Unión Federal de la Policia” afegeix “hablaba en catalán (Martín) y gracias a Dios un policía nacional de los que le detuvo es catalán…le habló en catalán…le leyó los derechos en catalán…y estuvo siendo atendido por un catalán…así de sencillo...aquí lo de menos es la bandera separatista”.

Tot seguit, el periodista que fa l’entrevista (un veí de Sabadell d’origen camerunès anomenat Joseph Azanméné que dirigeix la web “Las voces del pueblo”), pregunta: “Las lesiones que los medios separatistas ultraradical-independentistas han sacado con heridas cerca del ojo del chico no son cometidas por la policía nacional de España no?” I el policía contesta “él se cayó al suelo”. L’entrevista acaba  recordant que la policia nacional està preparada per detenir el President de la Generalitat Artur Mas. 

Las voces del pueblo” és una web anti-independentista (tot i que la web usa el terme “separatista” per referir-se a l’independentisme) que fa difusió d’actes unionistes (com la fundació de les plataformes unionistes “Som a temps” o “Societat Civil Catalana”). El seu director està relacionat amb les “Nuevas Generaciones” del Partit Popular de Sabadell i segons alguns analistes, el visceral anti-independentisme (i fins i tot anti-catalanisme) de la pàgina és degut a una estratègia de l'unionisme destinada a provocar certes reaccions que puguin ser acusades de "racistes".

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  8. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid