Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
"Súmate" es presenta a Badalona
03/05/2014 Política

L'Associació de Veïns Bufalà de Badalona (Plaça Maria Aurèlia Capmany, 6-9) aplegarà el proper dimecres a les 19 h un acte de "Súmate".

L'acte serà presentat pel president de l'Associació de Veïns, i comptarà amb la intervenció del portaveu de Súmate, Manolo Ortega, l'economista Ricardo González. Així com també del testimoniatge de Valentín Mayoral, andalús resident a Badalona conegut en tots els fòrums veïnals i àmbits polítics locals per la seva activitat incansable en defensa del benestar social especialment dels jubilats.

Súmate

"Súmate" està formada majoritàriament per persones amb origen familiar o de naixement en l'estat espanyol, i que s'expressen habitualment en castellà. "Reivindiquem la nostra identitat i les nostres arrels, però també el nostre compromís amb Catalunya, en un moment en el qual ens tocarà decidir a tots el nostre futur com a societat", afirma la plataforma.

Manifesten que vlen aportar noves sensibilitats, una altra visió, i el seu propi testimoniatge per contribuir al fet que el debat obert sigui més ric, divers i plural, sense discursos de la por ni amenaces, defensant que ningú ha de renunciar a la seva identitat ni ha d'haver-hi fractures en societats democràtiques, ja que són precisament les urnes les que ajuden a resoldre els problemes.

Valora
Rànquings
  1. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  2. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  3. 94è aniversari de la proclamació de la República Catalana
  4. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  5. "Sense Alacant no hi ha país"
  6. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  7. Clam popular a ciutats dels Països Catalans per “acabar amb el negoci de l’habitatge”
  8. Presentació de llibre "El mite del bilingüisme i altres textos per a descolonitzar la ment" de Jordi Martí Monllau a la llibreria Ona
  9. Gairebé 1500 persones formen una cadena humana entre Gavà i Castelldefels contra el Pla Ponent
  10. Commemoració de la Batalla d'Almansa, tot recordant la històrica manifestció d'Alacant de l'11 de març de 1995
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid