Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Anna Arqué i Josep Manel Ximenis omplen la sala de la casa de cultura d’Etxarri Aranatz
02/02/2014 Política
La xerrada sobre el procés de la Consulta sobre la Independència de Catalunya (2009-2011) va ser protagonista ahir en el municipi navarrés Etxarri Aranatz que el proper 13A preguntarà en referèndum si els seus ciutadans volen ser ciutadans d’una Euskal Herria lliure.

Josep Manel Ximenis va explicar la Consulta Catalana a Arenys de Munt, de tots els obstacles que es van superar i de l’èxit que la seva celebració va suposar a nivell de consciència de país . També va explicar tant l’estructura organitzativa local com la de la Coordinadora Nacional.

Per la seva banda, Anna Arqué, va assenyalar  el punt d’inflexió que significà Arenys de Munt com a inici d’un procès continuat i determinant per revertir les enquestes i les majories verbalitzades en el nostre país. Va resaltar la importància que té entendre i conèixer el Dret Universal d’Autodteerminació emmarcat dins la legalitat internacional i la importància que tots els Pobles ens sapiguem Nació i ho mostrem al món actuant com a tal.

Manu Gómez, portaveu del 13A va presentar el ‘testimoni’ de la consulta, que consisteix en un manifest dins un tub que els ciutadans aniran acceptant amb el compromís de passar-lo a un altre conciutadà el mateix dia, l’objectiu és fer que els propis ciutadans d'Etxarri Aranatz, protagonistes del procés, expliquint la consulta i que aquesta sigui coneguda per tothom.

Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  4. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  5. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  6. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  7. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  8. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  9. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  10. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid