Així, durant les properes setmanes cada dia es farà públic un nou cartell temàtic de la campanya, que servirà per denunciar aspectes com les retallades en política lingüística, joventut, gestió d’espais naturals; així com despeses supèrflues com ara el sou del gerent i altres càrrecs de confiança o els convenis de promoció turística, entre d’altres. La CUP també ha anunciat que utilitzarà l’etiqueta #RebaixesGirona per tal que es pugui participar i fer el seguiment de la campanya a les xarxes socials.
La formació critica que s’hagi apostat per aplicar i mantenir retallades en partides estratègiques tot i l’augment d’un 5,14% del pressupost municipal des del 2011, en benefici d’altres àmbits d’acció menys rellevants o que, segons la CUP, no requereixen tants recursos. El portaveu de l’organització, Jordi Navarro, ha denunciat que “les retallades del pressupost 2012 s’haurien pogut corregir el 2013 i el 2014 perquè els ingressos han augmentat els dos darrers exercicis”, i ha declarat que “cal que les gironines i els gironins coneguin la realitat, i sàpiguen que si les retallades no s’han revertit és per qüestions polítiques i ideològiques, i no pas perquè hi hagi menys recursos”.