Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Racisme
L'alcalde de Badalona serà jutjat per provocació a l’odi i a la discriminació

Convoquen una concentració durant el judici en repulsa al racisme i la xenofòbia de Xavier García Albiol

17/11/2013 Política
L'Alcalde de Badalona Xavier García Albiol L'Alcalde de Badalona Xavier García Albiol

L’Àgora Ciutadana de Badalona, i les trenta entitats que formen part, conjuntament amb SOS Racisme i les entitats que s’han adherit al seu comunicat, convoquem a tota la ciutadania, especialment de Badalona, a manifestar-se davant la Ciutat de la Justícia, Gran Via de les Corts catalanes 11, Barcelona, el proper dimecres 20 de novembre a les 9.30h per "declarar culpable a Xavier García Albiol".

L’alcalde de Badalona, del Partido Popular, afronta un judici per un presumpte delicte de provocació a l’odi i a la discriminació, per haver distribuït, acompanyat d’Alícia Sánchez-Camacho l’abril de 2010, uns fulls de propaganda on es llegia “No volem romanesos!” i se’ls vinculava amb la delinqüència.

A banda d’això, el convocants també volen denunciar que les formes de governar "ràncies i autoritàries, els abusos i les extralimitacions del "polèmic Xavier García Albiol no s’aturen aquí", ja que consideren que "les polítiques d’exclusió, repressives, classistes, clientelars i xenòfobes que caracteritzen el seu estil arrosseguen vents de conflictivitat a Badalona. Augmenta un continu control policial dels entorns socials i es criminalitza a la joventut. Abusos i irregularitats policials que resten totalment impunes, són el pa de cada dia a la nostra ciutat".

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid