Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
Presentació a Sants de la sectorial de Treballadors i Treballadores per la Independència
09/10/2013 Política

Sants-Montjuïc per la Independència (SMxI) aplegarà la presentació de la sectorial Treballadors i Treballadores per la Independència (TTxI). L'acte es farà demà dijous a les 19.15 h, a la sala de conferència de Cotxeres (carrer de Sants, 79). Comptarà amb la participació del Coordinador de SMxI, Joan Mollà; del coordinador de la sectorial TTxI, Alfred Bienzobas i del membre de SMxI i la sectorial, Ferran Fuguet.

L’Assemblea Sectorial de TTxI forma part de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i participa, juntament amb els sindicats i les organitzacions cíviques, en la lluita per la defensa dels drets de la classe treballadora.

En el manifest de la sectorial es fa una crida a 2avançar capa un procés constituent, participatiu i combatiu, basat en la mobilització i l’autoorganització populars i en la resistència cívica, per garantir la consecució dels nostres objectius de llibertat, en el dur enfrontament amb els poders fàctics, econòmics i polítics enemics de la nostre nació".

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid