Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Terratrèmols
Exigeixen el tancament de la plataforma Castor a la elegació del Govern espanyol a Barcelona
11/10/2013 Territori

Un centenar de joves de les Terres de l'Ebre i el Sènia afincats a Barcelona s'han concentrat aquesta tarda davant la Delegació del Govern espanyol per exigir el tancament de la plataforma Castor. Han tallat el trànsit i han demanat responsabilitats. El dipòsit subterrani de gas ha provocat centenars de terratrèmols les darreres setmanes.

Arran el Sènia i Jóvens de les Terres de l’Ebre havien convocat la protesta a causa de la preocupació i indignació que estan causant els sismes durant les últimes setmanes al territori. El col·lectiu de Jóvens de les Terres de l’Ebre però, des del 2008 ja alertava que el Projecte Castor era totalment innecessari i prescindible per a les Terres de l’Ebre i del Sènia, i que només responia a certs interessos polítics i econòmics particulars molt allunyats del model energètic sostenible que reivindiquem. A més, el projecte no aportava cap benefici al territori ni als seus habitants.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid