Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
La CUP de Girona debatrà el procés de constitució del nou Estat català

Una xerrada analitzarà l'impuls del procés des de l'esquerra

04/09/2013 Política

Demà a les 19.30, al Casal Independentista el Forn, la CUP parlarà del procés de constitució de l'Estat català. Sota el títol "Un procés constituent pels Països Catalans", el doctor en Ciències Polítiques i assessor de diferents governs llatinoamericans Albert Noguera, desgranarà les formes legals i constitucionals que podria prendre el nou Estat amb l'objectiu de fomentar una societat més crítica, conscient de les seves potencialitats i que resolgui les desigualtats.

L'objectiu de la conferència és determinar quines opcions hi ha a l'hora de redactar una Constitució avançada i quina és la mobilització popular necessària per fer-ho possible. "No podem deixar aquest procés cap a la independència que ja és en marxa en mans de la dreta; d'aquells que ens retallen el sector públic i ens treuen els drets ciutadans". adverteix Anna Pujolàs, regidora de la CUP a la ciutat. "L'esquerra ha de tenir un full de ruta propi per fer de la independència una oportunitat de canvi real".

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid