Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transports públics
Convocatòria de vaga indefinida a TMB

La convocatòria de vaga es formalitza esperant que l'empresa reflexioni, retiri l'acomiadament del company la qual cosa faci possible que les relacions laborals a TMB es facin des del respecte mutu i no per la imposició unilateral de l'adreça de l'empresa.

03/09/2013 Drets i Llibertats
Autobús de TMB Autobús de TMB | Autor: Arxiu

El Comitè d'empresa de Transports de Barcelona ha convocat una assemblea de treballadors/es pel proper dia 12 de setembre i vaga indefinida a partir del 13 de setembre en contra la repressió sindical, la indefensió dels treballadors/es i les retallades en el servei d'autobusos.

El Comitè  considera que cal implementar les mesures necessàries per prevenir les contínues agressions fruit de la inseguretat que  es pateix als llocs de treball i perquè la direcció de TMB assumeixi la seva responsabilitat de defensar-los pública i jurídicament.

També demanen que s'acabi amb la repressió sindical i laboral que exerceix contra els treballadors de l'empresa i com per exemple l'exercida contra el company Antonio Bonilla, entre uns altres, que ha estat acomiadat injustament per defensar-se d'una agressió en el seu lloc de treball.

Així com també, s'acabi amb la reducció de servei que la direcció de l'empresa està aplicant de forma encoberta el que produeix que la freqüència de pas de l'autobús sigui mes llarga i per tant que l'usuari surti perjudicat i pugi a l'autobús indignat propiciant amb això enfrontaments entre conductor i passatger.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid