Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Signatures per votar sobre la vaga indefinida de docents a les Illes

Dijous passat, l'Assemblea va sol·licitar la reunió a la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats per tractar d'arribar a
una sortida abans de l'inici de la vaga.

05/08/2013 Educació
Assemblea de docents a  l'IE Marratxí Assemblea de docents a l'IE Marratxí

Amb l'objectiu que la vaga indefinida proposada obtingui un ampli suport al si de la comunitat illenca, l'Assemblea de Docents utilitzarà tots el camins legals per fer-ho. Un d'ells, la recollida de signatures que asseguri el requisit de l'article 46 de tenir el suport del 40 % dels treballadors convocats per poder convocar una assemblea "oficial". Una recollida qiue ha começat avui.

Aquest és un requisit que troben desproporcionat, però a la vegada factible, ja que es consideren un col·lectiu mobilitzat, es troben forts i l'ambient "en el nostre sector està cada vegada més crispat a l'hora que cada vegada s'entén millor la vaga indefinida com a proposta de lluita efectiva per aconseguir les nostres reivindicacions"

Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  4. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  5. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  6. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  7. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  8. La Fiscalia de Memòria Democràtica accepta la denúncia per tortures a Via Laietana presentada per Blanca Serra
  9. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  10. USTEC·STEs (IAC) i CGT convoquen a tot el personal d’atenció educativa a la vaga el proper 8 d’abril
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid