Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Educació
Marratxí aplega una nova assemblea per la vaga indefinida a les Illes

La reunió ha mostrat una vegada més la determinació d'impulsar la vaga indefinida a l'inici del curs vinent.

09/07/2013 Educació
Assemblea de docents a l'IE Marratxí Assemblea de docents a l'IE Marratxí

Aquest matí, més d'un centenar de docents de centres públics i concertats de per tota Mallorca han participat en una nova assemblea per a la vaga indefinida a l'IE Marratxí. El comitè de vaga ha valorat molt positivament aquesta convocatòria a dins el mes de juliol, entrats ja en el període de vacances. Això demostra la determinació amb que el col·lectiu de docents s'està decantant per la proposta de vaga indefinida, ha afirmat el comitè.

A la reunió s'ha passat comptes de la feina feta entre assemblees, marcada per l'acte del passat 26 de juny a Manacor, que ha estat ratificada. A més, avui s'han marcat les línies de treball per aquest estiu per tal de dotar de major impuls a la vaga indefinida.

Entre les accions que es duran a terme s'han proposat reunions amb entitats del món de la cultura i l'educació per explicar-los les raons de la vaga i per recavar els seus suports. També s'ha plantejat aconseguir que es presentin mocions als ajuntaments a favor de la vaga indefinida juntament amb les mocions que ja s'estan presentant contra el decret de Llengües. En aquest sentit, s'ha recordat que a l'Ajuntament de Pollença ja s'ha aprovat una moció donant suport a la vaga indefinida.

Així mateix s'han planificat les assemblees per aquest estiu i s'ha xerrat d'organitzar un sopar unitari a finals d'agost. D'acord amb això, la propera assemblea serà el 30 de juliol a un lloc per determinar i en aquesta s'abordarà tots aquells punts relacionats amb les reivindicacions concretes sobre les quals se sustentarà la vaga.

Altres temes que s'han tractat han estat la posada en marxa d'una caixa de resistència i la resolució de dubtes concrets que es plantegen respecte a la pràctica de la vaga indefinida.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid