Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
"Vostè és un lladre!" David Fernàndez a Adolf Todó

David Fernàndez va acusar ahir a l'expresident de Catalunya Caixa de lladre en una compareixença al Parlament i li va demanar pel nombre d'afectats pels desnonaments i les preferents

10/07/2013 Política

Utilitzant la definició del diccionari, el diputat de ls CUP-AE al Parlament, David Fernàndez va acusar ahir de “lladre” a Adolf Todó (expresident conseller executiu de Catalunya Caixa, exdirector general de Caixa Manresa, exdirector general de Caixa Catalunya, president de Catalunya Banc i ex-director general de Caixa Catalunya del 2008 al 2010) davant la Comissió d'Investigació sobre les Possibles Responsabilitats Derivades de l'Actuació i la Gestió de les Entitats Financeres i la Possible Vulneració dels Drets dels Consumidors.

David Fernàndez va preguntar a Adolf Todó quantes famílies han estat desnonades i quantes víctimes de les preferents. Todó va respondre que els afectats per les preferents són unes 79.000 persones i que no recordava el nombre de desnonats. Fernàndez també va preguntat a Adolf Todó pel seu contracte “laboral” del 26 de març del 2008 (signat per representats d'Iniciativa, CiU, PSC, sindicats) que li pot permetre una indemnització milionària. Todó té un dels contractes del FROB que estipulen unes indemnitzacions i unes pensions milionàries, però que en el seu cas encara no han estat abonades perquè el seu acomiadament al capdavant de l'entitat financera ha estat considerat procedent. Adolf Todó ha contractat al bufet d'advocats Roca Junyent per reclamar la seva indemnització (una pensió de 3,5 milions d'euros i 600.000 euros en concepte d'indemnització).

 

Valora
Vídeos
"Vostè és un lladre!" David Fernàndez (CUP-AE) a Adolf Todó (Catalunya Caixa)
"Vostè és un lladre!" David Fernàndez (CUP-AE) a Adolf Todó (Catalunya Caixa)
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid