Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#JudicisPAHsbd
La PAHC de Sabadell afronta dos nous judicis

Per l'acció a una oficina d'Unnim a Torreromeu i per l'alliberament del bloc de Gràcia, propietat de la SAREB

23/05/2013 Drets i Llibertats

En total, 31 persones membres de la organització estan citades avui a judici. D'aquestes, 28 estan imputades per l'ocupació de l'oficina d'Unnim a Torre-Romeu a través de la qual, es va poder aconseguir una dació en pagament i un lloguer social per una família del barri. Les altres tres persones encausades, entre les quals hi ha l'advocada la Plataforma d'Afectades per la Hipoteca i la Crisi (PAHC), estan acusades de resistència per 'una actuació policial sense precedents' en l'ocupació del bloc de pisos de Gràcia en el que ja hi viuen onze famílies.

Durant aquestes dies, la PAHC va engegar una campanya contra la criminalització que pateix la PAHC darrerament a través d'un vídeo que mostra la realitat de les persones imputades i de la tasca col·lectiva que duu la plataforma a la nostra ciutat. 'A qui heu de perseguir? A Nosaltres o a Ells?' és el lema que la PAHC llença com a pregunta al poder judicial en el marc d'aquesta campanya contra la repressió que està patint.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid