Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
28-A
Manifestació a Barcelona contra les retallades i les privatitzacions

Professionals de la sanitat, del món de l'educació i de la funció pública conjuntament el moviment veïnal i plataformes ciutadanes confluiran diumenge en una marxa pels carrers de Barcelona

26/04/2013 Drets i Llibertats

Convocades per les organitzacions veïnals a debatre plegades de l’actual situació, tot un seguit de plataformes unitàries sindicals i d’entitats de l’àmbit de l’educació, la sanitat i la funció pública, però igualment moviments socials i assemblees de barri, han decidit fer confluir les seves protestes i reivindicacions en una gran manifestació ciutadana, que se celebrarà el diumenge 28 d’abril sota el lema: “Aturem els pressupostos antisocials. Juntes podem”.

Les diferents convocatòries que organitzen el Marc Unitari de la Comunitat Educativa, la Plataforma pel Dret a la Salut, la Plataforma Sindical Unitària de la funció pública, la Plataforma prou Retallades, Juntes per l'Educació Pública, Coordinadora Laboral de Sanitat, Plataforma en defensa de la Universitat Pública, així com diversos altres col·lectius, confluiran a partir de les seves cites respectives en una gran marxa que sortirà a les 12:30h des de l’angle de Passeig de Gràcia amb la Ronda de Sant Pere i baixarà fins al Parc de la Ciutadella, seu del Parlament.

Un seguici multicolor, representatiu de totes les “marees”, encapçalarà la manifestació. Una primera filera de dones durà la pancarta unitària, palesant així el nostre rebuig de la violència que les retallades pressupostàries representen per als sectors més desprotegits de la societat.

11.30h: Educació: Passeig de Gràcia-Aragó

11.30h: Sanitat: Balmes-Gran Via

11.30h: Funció pública: Rambla Catalunya-Diputació

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid