Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
L'ANC cercarà altres vies per assolir la independència si no es pot fer la consulta

Així ho va manifestar Carme Focadell a la cloenda de la Setmana Medieval de Montblanc.

29/04/2013 Política

Ahir a Montblanc, durant els actes de cloenda de la Setmana Medieval i davant d'unes 600 persones que omplien l'església de Santa Maria, Forcadell va assegurar: “Som a tocar de la independència, sols depèn de vosaltres, per molts dubtes que tinguem i declaracions que es facin”.

Forcadell va instar a “no caure en el desànim, perquè anem molt bé: per primer cop hem aconseguit que el poble, govern i el Parlament vagin en un mateix objectiu. No ens ha de fallar la confiança en nosaltres mateixos”. I va afegir, “Si no podem fer la consulta, trobarem altres vies per arribar a la independència”.

La presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) va demanar no caure “en provocacions” com la sentència del català a les escoles, i va assegurar, “Això és una batalla a camp obert. Som indestructibles, perquè tenim la democràcia de la nostra banda i la voluntat de ser. Som els garants del procés, que Mas i Junqueras tiraran endavant amb el nostre suport”.

Carme Forcadell va rebre l'espasa d'honor de l'Associació Medieval “en reconeixement a la tasca de l'ANC Catalana i de totes les persones que hi ha al darrera. Li serà molt útil per a combatre no un, sinó molts dracs”, segons el president de l'entitat montblanquina, Joan López. El parlament de Forcadell va ser rebut amb clams d' “independència!” i banderes estelades pel públic assistent.

Prèviament a la cloenda, Forcadell va dinar acompanyada de militants de Conca de Barberà per la Independència, de l'alcalde de la vila, Josep Andreu, i del president de l'Associació Medieval, Joan López. Malgrat la pluja, va fer una breu visita a les parades del mercat medieval, i va participar en una assemblea oberta.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid