Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita estudiantil
28-F: El SEPC convoca una vaga d'estudiants arreu dels Països Catalans

Com a resposta a la Llei Wert, als "pressupostos que anuncien noves retallades i eliminació de beques als ensenyaments post-obligatoris, l’augment de les taxes universitàries, la pèrdua de democratització als òrgans de govern dels instituts i universitats, el constant atac que rep el català arreu del territori...

28/01/2014

El proper 28 de febrer el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) convoca una vaga arreu dels instituts i universitats del Països Catalans. Segons el sindicat independentista aquesta convocatòria es realitza "després d’un primer semestre on les assemblees d’estudiants i tot el teixit associatiu ha anat gestant un clima crític en quant a la situació actual de l’educació, cal fer un pas endavant i tornar a buidar a les aules i sortir al carrer."

El motiu d'aquesta vaga d'estudiants de secundària i nivell universitaria està motivat per la "constant degradació i és per això hem de seguir al peu del canó per tal de seguir defensant la integritat de l’educació pública, popular i de qualitat."

Com a resposta a la Llei Wert, als "pressupostos que anuncien noves retallades i eliminació de beques als ensenyaments post-obligatoris, l’augment de les taxes universitàries, la pèrdua de democratització als òrgans de govern dels instituts i universitats, el constant atac que rep el català arreu del territori..." el SEPC convoca a donar suport no a aquesta vaga no només als estudiants, sinó també als i a les treballadores dels centres educatius, als quals també afecta "el gran desmantellament als serveis públics que patim les classes populars catalanes."
 




Una mobilització nacional i popular

El SEPC va exposar, en relació a la vaga d'estudiants convocada el 6,7 i 8 de Febrer, que es tractava "d'una farsa convocada per un sindicat vinculat al PSOE", i convocava a la jornada de vaga en l'àmbit de Països Catalans per al dia 28 de febrer
 

Aquestes són les convocatòries que ha realitzat el SEPC, que s'ha anunciat que comptarà amb actualitzacions:
 
- Barcelona: 12:30h a Pl. Universitat
- Tarragona: 11:00h Davant l'IES Martí Franqués
- Girona: 12:00h davant el Rectorat
- Lleida: 12:00h davant el Rectorat
- València 12:00h a la facultat de Geografia i Història (VAGA DE 48H)
- Castelló 12:00 a La Farola (VAGA DE 48H)
- Alacant 13:00 a La Mà
- Igualada: 17:15h a Pl. Castells
- Reus: 19:00h a Pl. del Mercadal
- Berga: 17:00h a Pl. Sant Pere
- Manresa 11:00h a Crist Rei
 
Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  9. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid