Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Presentació de l'ANC a Santa Coloma de Gramenet

Hi intervindran Patrícia Gabancho, escriptora i periodista, Lluís Cabrera, membre de Els Altres Andalusos, i Carme Forcadell presidenta de l'ANC

11/01/2013 Política
cartell de l'acte de presentació de l'ANC a Santa Coloma de Gramenet cartell de l'acte de presentació de l'ANC a Santa Coloma de Gramenet

El proper dijous, la sala d'actes de la Biblioteca Salvador Cabré, al barri de Singuerlín de Santa Coloma de Gramenet, acollirà la presentació pública de la delegació local de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Gramenet per la Independència.

L’acte té la voluntat d’inserir, de forma destacada, una ciutat emblemàtica del cinturó metropolità en el camí cap a la independència. Representarà també el punt de sortida d’una tasca de sensibilització i conscienciació per a difondre els beneficis econòmics, socials i democràtics que ha d’aportar la Independència de la Nació catalana a la majoria de la població.

L’acte estarà conduït per Marta Vallverdú i Sergi Arnau, que esbossaran els reptes que la ciutat té per tal d’incorporar-se a la lluita d’alliberament nacional que està en marxa.

Hi intervindran Patrícia Gabancho, escriptora i periodista, Lluís Cabrera, membre de Els Altres Andalusos, i Carme Forcadell presidenta de l'Assembles Nacional Catalana.

Durant l'acte es projectarà un vídeo realitzat per Josep Pitarque en el qual diferents persones de la ciutat opinen sobre el dret a decidir i la independència i en què l’actor Jordi Martínez mostra el seu suport a aquesta iniciativa popular i ciutadana i ens encoratja a continuar endavant.

L’acte clourà amb la Muixeranga i el cant de Els Segadors amb l'acompanyament musical de la Guida Martín i en Josep Maria Rosset.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid