Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
La CUP-AE valora molt positivament la campanya a les terres de Ponent-Pirineus

La formació tanca avui la campanya amb actes a La Seu d'Urgell (Alt Urgell), Sant Guim de Freixenet (Segarra), Les Avellanes (Noguera) i Rosellò (Segrià).

23/11/2012 Especial eleccions
Acte central de campanya a les terres de Ponent al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida Acte central de campanya a les terres de Ponent al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida

Ahir es va celebrar l'acte central de la CUP-AE a les terres Ponent-Pirineus al Cafè del Teatre de l'Escorxador de Lleida, ple a vessar, amb la participació del represaliat, Aleix Renyé i els candidats de la demarcació, Pau Lozano, Josep Anton Vilalta, Josep Cabré i Antonieta Jarne.

Valoració molt positiva

La formació fa una valoració molt positiva de la campanya, ja que s'una fet actes a totes les comarques de Ponent - Pirineus excepte Aran i en gairebé la totalitat de capitals de comarca. Aproximadament, un 53actes amb participació diversa però la major part superant les expectatives de participació. A Lleida es van superar les 300 persones, a Tàrrega 120, a Balaguer, un centenar i Mollerussa unes 70.

A gairebé totes les comarques s'han creat equips de suport amb amplia autonomia però cordinades des de la comissió de campanya de la Territorial des d'on s'ha distrubuit material, organitzats els actes i preparat les diverses accions per presentar els eixos del programa.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  8. La Catalunya B
  9. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid