Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Diada
Intersindical-CSC: "Hem d'omplir de contingut social el projecte nacional català"

El sindicat celebra l'èxit de la manifestació de la Diada i aposta per "pujar al tren de l'alliberament amb convicció i generositat, amb capacitat de diàleg i determinació per a confrontar quan calgui"

14/09/2012 Política

La Intersindical-CSC aposta per "treballar dur per assolir majories socials" i "omplir de contingut social el projecte nacional català". El sindicat admet que "es fa difícil analitzar fredament la massiva demostració del futur desitjat pel nostre poble: la independència", en referència a la manifestació de la Diada, i constata que "la independència nacional ha esdevingut a Catalunya l'eix central del discurs polític, econòmic i social".

"Els partits polítics, les institucions i els agents socials hem d'escoltar la massiva demanda de llibertat nacional de la ciutadania. I hem d'actuar en conseqüència, ja que la Història i les generacions que vindran jutjaran els nostres actes", assenyala.

Pel sindicat, el clam independentista de la Diada ha estat "un punt i a part". "Hem de pujar al tren de l'alliberament amb convicció i generositat, amb capacitat de diàleg i determinació per a confrontar quan calgui", sentencia.

"Sumar i dotar de força la classe treballadora"

La Intersindical-CSC alerta que "el primer que farà l'adversari serà negar, diluir la realitat" però recomana treballar per "sumar i dotar de força la classe treballadora" "tenint al cap la nació sencera i amb un enfocament radicalment democràtic i de classe".

En aquest sentit, demana als agents socials dels Països Catalans que treballin "de manera inclusiva, sumant més i més persones a la tasca de construcció nacional i social del nostre país".

El sindicat es reafirma en aquesta aposta, i sosté que "continuarà treballant sense defallir per dotar aquest poble d'un estat propi, amb territorialitat plena, socialment just i igualitari".

Valora
Rànquings
  1. Palma acollirà la II Trobada de Dones dels Països Catalans
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Una llei de la selva de societats primitives.
  4. Sant Jordi per la Llengua fa una crida per convertir el Sant Jordi en una diada en defensa del català
  5. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  6. Comitès d’empresa dels Jesuïtes, Thau, Joan Pelegrí, Virolai i Maristes es mobilitzaran per la igualtat de jornada amb la pública
  7. La CUP denuncia el tancament de 111 línies a l’escola pública
  8. L'arquitecta i urbanista Maria Sisternas serà assessora al govern municipal de Girona
  9. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
  10. “Cal garantir els grups singulars per combatre l’estigmatització dels centres”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid