Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
El Correllengua agafa impuls després d'un mes d'agost on l'activitat no s'ha aturat

S'han fets actes a Vilaverd (la Conca de Barberà), Alforja (Baix Camp) i els Hostalets de Pierola (Anoia)

30/08/2012 Llengua
Cartell guanyador del Correllengua d'enguany Cartell guanyador del Correllengua d'enguany | Autor: CAL

El Correllengua enceta el mes de setembre amb activitats a quatre poblacions de la geografia del Principat: Tortosa (Baix Ebre), Almenar (Segrià), Oliana (l'Alt Urgell) i Castellar del Vallès (el Vallès Occidental). Concerts, recitals poètics, cultura popular i  conferències són alguns dels ingredients dels actes previstos.


Però el Correllengua no s'ha aturat durant el mes d'agost. Vilaverd (Conca de Barberà), Alforja (Baix Camp) i els Hostalets de Pierola (Anoia) han celebrat una munió d'actes amb un gran èxit de participació. La crònica d'aquests actes i els detalls dels propers ja es poden consultar a la 4a edició del Butlletí Digital del Correllengua 2012.

Valora
Rànquings
  1. Palma acollirà la II Trobada de Dones dels Països Catalans
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Una llei de la selva de societats primitives.
  4. Sant Jordi per la Llengua fa una crida per convertir el Sant Jordi en una diada en defensa del català
  5. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  6. Comitès d’empresa dels Jesuïtes, Thau, Joan Pelegrí, Virolai i Maristes es mobilitzaran per la igualtat de jornada amb la pública
  7. La CUP denuncia el tancament de 111 línies a l’escola pública
  8. L'arquitecta i urbanista Maria Sisternas serà assessora al govern municipal de Girona
  9. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
  10. “Cal garantir els grups singulars per combatre l’estigmatització dels centres”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid