Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Laboral
La COS edita una guia sobre els drets laborals a l'hostaleria

Engeguen una campanya informativa entre els i les treballadores del sector de l'hostaleria, al major nombre possible de comarques del país

02/07/2012 Laboral

La Coordinadora Obrera Sindical (COS) ha editat un nou quadern sota el títol "Hosteleria. Guia dels teus drets laborals" amb l'objectiu engegar una campanya informativa entre els i les treballadores del sector, al major nombre possible de comarques dels Països Catalans.

Com es diu a la presentació de llibret, l'hosteleria és un del sectors  amb més precarietat, pel que fa a temporalitat, contractes fraudulents, treball “en negre”, jornades inacabables, ... i per aquest motiu, la COS presenta en la publicació un recull dels drets laborals de l’Estatut dels Treballadors, i els convenis col·lectius provincials i/o autonòmics.

La COS recorda que aquestes publicacions són només la primera passa per la defensa dels drets laborals; conèixer la legalitat i saber els mecanismes per defensar-se davant la sobre-explotació dels empresaris.

En aquesta línia assenyala que sols és el principi, doncs caldrà que prenguin mesures individuals i col·lectives per defensar amb més mitjans els drets que les treballadors han assolit amb anys de lluita i solidaritat.

Valora
Rànquings
  1. Voluntat de construir una xarxa per trobar formes d'organització per incidir en la presa de decisions
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  4. Llums i ombres sobre la llengua catalana
  5. L’ANC irromp a Sants-estació contra el caos en Rodalies
  6. L'Audiència de Girona nega que un veterà independentista (Quim Tell) ho sigui per no haver-lo d'amnistiar
  7. Meridiana Resisteix: 1714 dies de lluita
  8. Cadena humana el 5 d’abril, entre Castelldefels i Gavà, contra el Pla de Ponent
  9. Una llei de la selva de societats primitives.
  10. Un policia espanyol s’infiltra dos anys en l’independentisme de Lleida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid