Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Les noves sectorials de l’ANC es posen en marxa

Aquesta setmana es presenta la d’Administració Pública, i es fan trobades de les de Territori i Arquitectura i de Joves

22/05/2012 Política

Les assemblees sectorials de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) continuen creixent, generant sinèrgies i aportant raons favorables a la independència entre els diferents col·lectius i sectors professionals de la societat catalana.

De les més de trenta que hi ha actualment, aquesta setmana hi ha la presentació pública de la sectorial Administració Pública per la Independència.

L’assemblea sectorial es presenta aquest dimarts 22 de maig a l’Auditori del Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms, i el propi Degà, Josep Maria Rofes, hi donarà la benvinguda. A la presentació hi intervindran la membre del Secretariat de l’ANC, Núria Jàvega, i els membres de la sectorial Joan Barniol, Artur Ricard, Anna Casaldàliga i Josep Raich.

El proper divendres hi haurà a la Plaça Sant Jaume una xerrada informativa de la sectorial de Joves Independentistes a les 18:00 hores.

Aquest vespre s'ha presentat la sectorial Territori i Arquitectura per la Independència a la seu d’Òmnium Cultural a Barcelona.

Valora
Rànquings
  1. Palma acollirà la II Trobada de Dones dels Països Catalans
  2. 40è aniversari de la manifestació per la llengua de l'MDT aturada per les càrregues indiscriminades de la policia espanyola
  3. Una llei de la selva de societats primitives.
  4. Sant Jordi per la Llengua fa una crida per convertir el Sant Jordi en una diada en defensa del català
  5. Xerrades del sindicat Intersindical-CSC a Girona
  6. L'arquitecta i urbanista Maria Sisternas serà assessora al govern municipal de Girona
  7. La CUP-Som Poble mostra força a Roses i Cadaqués
  8. Comitès d’empresa dels Jesuïtes, Thau, Joan Pelegrí, Virolai i Maristes es mobilitzaran per la igualtat de jornada amb la pública
  9. La CUP denuncia el tancament de 111 línies a l’escola pública
  10. “Cal garantir els grups singulars per combatre l’estigmatització dels centres”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid