Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
Vilanova i la Geltrú dóna suport als estudiants del País Valencià

El Ple municipal aprova la moció presentada per la CUP que demana mostrar solidaritat vers la lluita dels estudiants al País Valencià

01/03/2012 Política
El passat dilluns 27 de febrer la CUP a Vilanova i la Geltrú va presentar una moció al Ple municipal que demanava “mostrar la solidaritat del Ple amb les reivindicacions i la lluita dels joves estudiants i amb la comunitat educativa valenciana”. La moció es va aprovar amb els vots favorables de tots els grups municipals, inclòs el PP.

El segon punt de la moció, on demanava “rebutjar l’actuació policial i demanar a les autoritats corresponents el cessament del cap de la Policia Nacional a València, Antonio Moreno, així com de la Delegada del Govern al País Valencià, Paula Sánchez de León”, va rebre l’abstenció del PP i de CiU.

La CUP va anunciar que els acords reflectits en la moció aprovada es faran arribar a la Generalitat Valenciana, a la Delegació del Govern espanyol al País Valencià i a l’IES Lluís Vives de València, institut on es van originar els esdeveniments.

Concentració de rebuig a la brutalitat policial

Desenes de vilatans i vilatanes del municipi van assistir dissabte passat a la convocatòria de l’Assemblea de Joves de Vilanova i la Geltrú, on s’instava a tothom a concentrar-se davant l’Ajuntament per tal de mostrar el seu rebuig a les retallades en ensenyament i a la brutalitat policial mostrada a València la setmana anterior.
Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid