Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Guerra bruta imperialista
Sospites d'Hugo Chávez sobre les estranyes malalties de mandataris llatinoamericans
29/12/2011 Internacional

El president de la República de Veneçuela, Hugo Chávez, va fer públiques unes reflexions esgarrifoses aquest diumenge sobre una sospita: es tracta de les coincidents afeccions de salut que afligeixen alguns mandataris de tendència progressista a Amèrica Llatina, molts d'ells afectats de diferents càncers en molt poc temps.

"Quin a cosa tan estranya que està passant a Amèrica Llatina amb alguns líders progressistes. Va morir Kichner. Després el càncer de Dillman (Rousseff), el de (Fernando) Lugo, de Chávez, i ara de (Luis Inácio) Lula", va expressar el líder veneçolà durant un contacte telefònic que va mantenir amb el programa
Kiosco Veraz que transmet Venezolana de Televisión.

Chávez va afegir que després que fos anunciada la notícia del càncer que pateix l'expresident brasiler, han sorgit algunes especulacions sobre aquesta terrible coincidència, que suggereixen una connexió amb possibles accions d'espionatge. Concretament va relacionar aquests fets amb un llibre de l'escriptor veneçolà Luis Brito García, que fa referència als més de 900 atemptats terroristes dels serveis secrets dels Estats Units contra el líder cubà Fidel Castro.

La notícia que informa d'aquests comentaris de Chávez a Cuba Debate també exposa una relació amb l'estranya mort del líder palestí, Iàsser Arafat.

Chávez va advertir, però, que totes aquestes reflexions ara per ara "només són especulacions". Però no es va estar d'esmentar, a més, altres dades que demostren que els Estats Units han utilitzat al llarg de la seva història l'assassinat com a política d'Estat.

Finalment, va expressar que ha recomanat a Evo Morales, Daniel Ortega i altres presidents "que es cuidin molt". "No és que anem a caminar ara amb una obsessió o una mania persecutòria, però és veritat, l'assassinat ha estat utilitzat per l'Imperi des de fa molt temps com a política d'Estat", va puntualitzar el president Hugo Chávez.

Valora
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  8. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid