Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Torà denuncia el govern municpal per incomplir els terminis de celebració de plens

Des del 12 d’agost que no s’ha convocat cap ple ordinari. No es compleix ni l’acord de celebrar sessions amb periodicitat mensual ni la Llei Municipal.
 
L’Assemblea de la CUP de Torà ha manifestat el seu rebuig davant d’aquests reiterats incompliments de la periodicitat de les sessions plenàries, i recorda que el Ple és el màxim òrgan de decisió democràtica d’un ajuntament. El ple de 12 d’agost ha estat també l’únic ple ordinari, fins ara, de l’actual ajuntament de Torà. La resta de plens celebrats han estat de caire extraordinari, motiu pel qual tenien una ordre del dia tancada, sense que els grups municipals de l’oposició poguessin afegir-hi cap punt a debatre i sense torn de preguntes, segons assenyala la formació independentista.

15/11/2011 21:51 Política
La legislació que regula el funcionament dels plens dels ajuntaments estableix que, en el cas dels municipis de menys de 5.000 habitants, el ple s’ha de reunir com a mínim cada tres mesos (Art. 98 del TRLMRLC), podent els mateixos ajuntaments establir una periodicitat major.

Ja fa anys que a Torà es va establir una periodicitat mensual per als plens ordinaris. Després de la presa de possessió de l’actual ajuntament es va acordar que les sessions plenàries ordinàries continuarien sent mensuals, reunint-se el Ple cada primer divendres de mes. D’ençà del 12 d’agost, en el que s’aprovaren les retribucions a l’alcaldessa i als regidors de l’equip de govern, no s’ha convocat cap més ple ordinari.
 
Això significa que no només s’incompleix la periodicitat mensual acordada pel propi ajuntament, sinó que no es compleix tampoc la periodicitat mínima establerta per la legalitat vigent, donat que fa més de tres mesos de l’últim ple ordinari, segons la CUP de Torà.
Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
  7. El Correllengua 2025 homenatjarà l'escriptora Mercè Rodoreda
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. La Catalunya B
  10. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid