Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
"La construcció de la Unitat Popular", eix central de les 26es Trobades Independentistes

Un any més arriben per aquestes dates les Trobades Independentistes que organitza el Moviment de Defensa de la Terra (MDT). Una cita de caràcter anual que ja ha esdevingut tradicional en l'àmbit formatiu de l'Esquerra Independentista, i és que aquest esdeveniment arriba enguany a la seva 26a edició.

Les Trobades consoliden així un espai obert de debat i formació adreçat als militants de l'independentisme d'esquerres. Unes jornades que apleguen militants de totes les edats i condicions que lluiten per la independència, el socialisme i l'alliberament de gènere als Països Catalans.

01/11/2011 10:04 Política

En aquesta ocasió, la cita tindrà lloc a la Casa de Colònies Mas Bagís de Santa Coloma de Farners (La Selva) els dies 12 i 13 de novembre sota el lema és “La construcció de la Unitat Popular”.

Les xerrades començaran dissabte al matí, jornada dedicada a "La Unitat Popular i la Ruptura Independentista", i seguiran a la tarda per parlar de "La Unitat Popular i les lluites socials. Programa de transformació". La trobada conclourà diumenge al matí amb unes xerrades dedicades a "L’Articulació de l’Esquerra Independentista i la Unitat Popular".

Per inscriure's a les jornades cal enviar un correu electrònic a trobades@mdt.cat amb el nom, la població i el telèfon. Tota la informació sobre les Trobades està disponible a la pàgina web de l'esdeveniment, així com a l'esdeveniment del Facebook.

Per saber-ne més:

Les Trobades Independentistes es consoliden com un espai de debat del moviment d'alliberament català 

 

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  9. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid