Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP Farners no assisteix al ple extraordinari on es designaran les meses electorals del 20-N

La CUP de Santa Coloma de Farners ha decidit no assistir al ple municipal, d'aquest vespre, per desavinences ideològiques, donat que no reconeixen la legitimitat de l’estat espanyol sobre els Països Catalans i no es presenta a aquestes eleccions, ja que promou l’abstenció.

En aquesta línia, la formació independentista, no pensa que sigui coherent assistir a aquest ple. No obstant, assistirà a la Comissió Informativa, per explicar a la resta de regidors del ple els nostres motius de l’abstenció. D’altra banda, la formació independentista remarca que ja és el tercer ple extraordinari d’aquesta legislatura, dos d’ells al mes d’octubre, i el segon amb caràcter urgent.

24/10/2011 17:22 Política

Mentre que només hi ha hagut dos plens ordinaris des de la constitució de l’ajuntament el passat mes de juny, ja se n’han celebrat tres d’extraordinaris, amb el que això suposa: no hi ha apartat de precs i preguntes pels regidors de l’oposició i la comissió informativa es fa amb menys dies d’antelació que els plens ordinaris. Aquest fet evidencia la necessitat de tenir plens ordinaris mensuals, i no bimensuals,  es fa evident la demanda que va fer la CUP de celebrar plens ordinaris cada mes enlloc de cada dos mesos.

Rànquings
  1. 'El Inhumano' de 'La infiltrada', assenyalat per tortures a Via Laietana i a Gipuzkoa
  2. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  3. El 40% dels estafats per la moneda promoguda per Javier Milei són de l'Estat espanyol
  4. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  5. Cantada per denunciar l'empresonament d'Hasél davant la presó de Ponent
  6. Mentides que amaga la proposició no de llei sobre la vida activa de les centrals nuclears
  7. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  8. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  9. Entitats veïnals i d'habitatge presentaran les dades de l'especulació a l'Eixample de Barcelona
  10. Xavier García Albiol fa "embajadores de la marca Badalona" a dos empresaris espanyolistes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid